כאן לומדים להבין כלבים

בית ספר אונליין להורי כלבים סקרנים

הכלב שלכם הוא עולם ומלואו, בשביל להסתדר איתו בעולם שלכם, אתם חייבים להכנס אל תוך העולם שלו ולהבין אותו. איך תעשו זאת? הגעתם למקום הנכון! אצלנו בבית הספר אונליין פאפיז תוכלו לרכוש מגוון קורסים והדרכות על גורי כלבים, כלבים בוגרים ולקבל כלים וידע משמעותי עבור מערכת יחסים מוצלחת ומלאה בהבנה עם כלבכם. 

לאן הגעתי?

זהו מקום שבו לעולם לא תתבקשו להעניש, להכאיב או לתקן את הכלב שלכם. אנחנו דוגלים ביצירת קשר עמוק עם הכלב מתוך התפיסה שהצרכים והרצונות שלו חשובים וראויים לקבל מקום. אנחנו מבינים שהכלב שלנו חי בעולם שאינו טבעי לו וזה התפקיד שלנו כהורים לתווך לו את העולם הזה, ללוות אותו ולתמוך בו.

תוכלו לרכוש קורסים מלאי ידע מפורט וכלים הניתנים ליישום בבית, לצד  מגוון נוסף של תוכן. כל אחד יכול לבחור כמה עמוק הוא רוצה לצלול לעולם הזה.

גורי כלבים? כלבים בוגרים? פה תוכלו למצוא מידע מקיף על השקפת העולם הייחודית של הכלב בכל גיל, ללמוד על שפת גוף של כלבים ומה היא אומרת לנו, יחד עם תוכן מעמיק ומעשיר. 

תתכוננו למסע מרתק שאין לו סוף, רק דרך מדהימה וסוחפת.

אישה עם כלב

מדברים כלבית

בית ספר אונליין להורי כלבים סקרנים

הדרכות לבעלי גורי כלבים לצפייה מיידית

צרכים, נשכנות, טיולים ראשונים, התנהלות נכונה בבית ועוד הדרכות חשובות ומקיפות שיעזרו לכם לגדל את הגור שלכם בצורה הטובה ביותר כך שיגדל להיות כלב בוגר ונח. 

רוצים לדעת עוד על אילוף גורים בגישה נכונה? לחצו כאן!

קורסים לבעלי כלבים סקרנים

קורסים מעשירים בצורה יוצאת דופן שיעזרו לכם להיכנס לתוך הראש של הכלב שלכם ולהבין איך הוא תופס את העולם, למה הוא מתנהג כמו שהוא מתנהג ואיך אפשר לאמן אותו לבד לבד.

רוצים ללמוד איך מאלפים כלב דרך ידע והבנה? לחצו כאן!

קידת משחק אנימציה

קהילת הפייסבוק ״מדברים כלבית״

כשאנשים שונים מתחברים סביב כלבים, כל הקסם מתרחש. קהילת הפייסבוק שלנו שלנו מלאה באוהבי כלבים שרוצים לדעת יותר, להבין את הכלבים שלהם ולייצר איתו קשר שמבוסס על כבוד והבנה.

הצטרפו לקהילה הולכת וגדלה של אנשים סקרנים שאוהבים את הכלב שלהם הכי בעולם ומחפשים להתנהל איתו בצורה נעימה והומנית.